26 października 2011

Długi, wąski pokój.

Mieszkamy tu już 3,5 roku, a mieszkanie wciąż starszy prowizorkami. Wygląda tez , na to, ze nie przeprowadzimy się przez kilka najbliższych lat. Powodów jest kilka, i kiedyś je osobno omówię. Przestałam więc przeglądać oferty mieszkań i domów, głównie domów, których i tak nigdy nie kupimy, i zaczęłam zastanawiać się jak urządzić nasze mieszkanie, żeby było wygodne, funkcjonalne i ładne.

Pierwszym wyzwaniem jest nasz "salon". Jest on długi i dość wąski. Musi łączyć kilka funkcji: pokoju dziennego, jadalni i naszej sypialni. Przydałby się tez kącik do pracy, czyli stolik pod komputer ;)

Jak zawsze, gdy planuję jakieś zamiany, zaczęłam od katalogów IKEA. Stamtąd pochodzi zdecydowana większość mebli. Oto jakie rozwiązanie znalazłam na stronie IKEA.pl

www.ikea.pl
Bardzo podoba mi się taki układ mebli. Tylko musimy bardziej zabudować ściany. mamy za mało miejsca do przechowywania i nie możemy sobie pozwolić na takie puste przestrzenie.

Podobne rozwiązanie. Niestety, mój pokój nie jest aż tak długi.


 Piękna kanapa, i przestronne wnętrze.


Za to w tym pokoju panuje przyjazny nieład. Zdecydowanie taki efekt uzyskam bez trudu ;)


 I jeszcze hol przechodzący w pokój.

1 komentarz:

  1. Jeśli chodzi o dekoracje, to różnie z tym bywa. Osobiście kocham proste rzeczy, a bardzo wiele pięknych dekoracji znalazłam w internecie tutaj: strona główna - polecam zerknąć każdemu, mają chyba najfajniejsze ceny.

    OdpowiedzUsuń